Hos mormor

Hann inte blogga imorse, för jag skulle till mormor och hjälpa henne lite, sydde våra gardiner hem till köket, jag älskar att sy, det är kul :D Sen hjälper jag henne lite smått med maten, skalade lite ägg, skärde lite korv och så. Hon ska ju bjuda oss på mat idag, tycker synd om er som inte får chans att smaka mormors mat för hon är jätte duktig! hihi ^^

Det är ju nyårsafton idag, så jag passar på att säga gott nytt år nu utifall att jag skulle glömma det sen, så: Gott nytt år på er! Har ni några nyårslöften? Jag har inga, håller dem ändå inte så :P Ikväll blir det nog rätt så låg uppdatering men jag ska ju sova hos Hanna och då kommer jag inte ha tid att blogga :) Nu ska jag gå och se om mormor vill ha hjälp med något!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

GOTT NYTT 2011 MOMMOS GRYN :-) Stor kram

2010-12-31 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0