Kalas

Har nyss kommit hem från stan. Slutade typ skolan kvart i 2? Åkte till tågstationen och satte mig på tåget. Men då ringde mamma och sa att hon var i stan så gick av igen och mötte upp henne där. Hjälpte henne fixa Kevins julklappar snabbt sen åkte vi hem till Hallsta, fixa födelsedagspresenter till Kusinen som firas idag, fast hon fyller egentligen den 22:a tror jag. Sen till affären och handla sen hem. Nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi kan åka iväg på kalaset. Känner mig inte sugen på att åka på kalas alls. Massa människor, nej jag vill bara krypa ner under täcket och sova. Men men.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 22:33:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0