MÅLAR!

Såhär ser det ut när jag målar haha:D
Mamma och jag har målat källarhallen hela förmiddagen, därför jag inte bloggat! Det blir så bra :D Förut har det vart trä färgat eller vad man ska säga och nu så ska det bli vitt och fräscht! Bilder kommer nog imorgon, har inte riktigt tid idag. För vid 5 så kommer Hanna och hennes mamma och syster och hämtar mig, dom är så snälla och bjuder med mig på bio! Vi ska de nya änglagård! Längtat faktiskt, tror den kan vara riktigt bra! :) Nej nu är dags att gå tillbaka till målandet och lyssna på den underbara musiken från 80-talet, gosh I love it! Lägger ut senare lite låtar jag ÄLSKAR! Så ska ni får se hehe ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fiiin blogg :)

hur är det?

kraam

2010-12-28 @ 15:17:58
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0