Mina funderingar..

Ja, just nu sitter jag och funderar på allt mellan himmel och jord. Vad ska jag fixa för lunch? Orkar jag sminka mig när jag ändå måste ta av mig det om några timmars igen? Hur ska jag fixa mitt hår idag, ska jag föna det eller låta det själv torka? Hur ska jag fixa mina naglar? Hinner jag små plugga lite idag? Varför måste det vara så vidrigt kallt ute? Vad ska jag fixa först, hår eller mat? ja, tråkiga små funderingar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Har nyss duschat iaf, rakat benen haft inpackning i håret skrubbat kroppen osv.. Hunden kommer hit vid kvart i 5 ungefär, och jag måste ju ut och gå med den och så därför måste jag nog tyvärr sätta på mig smink ändå.. haha, mest oävet inlägg men ah, nu vet ni :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0