Slutade tidigt idag!

Sista lektionen blev inställd eftersom läraren var sjuk idag med, eller det stod arbete på valfri plats, men hur många tror ni kommer göra det? Orkar inte idag, måste ändå plugga på det på lovet så. Så man kan egentligen säga att nu är det jullov idag för nu är det inga fler lektioner.
Imorgon ska vi åka in till skolan bara för att ha avslutning en timme typ sen slutar vi. Då blire att gå på stan med Jennie och gosse kanske? Jag vet inte hur det blev med det, trevligt vilket som! Men jag har faktiskt saknat min goa kusin. Såhär länge brukar det inte gå innan vi kan träffas men båda har vart så upptagna, inte kul! För er som inte vet så är ju Jennie min kusin, den jag umgås mest med, dom andra är lite äldre och lite yngre, men mellan mig och Jennie skiljer det bara 2år. Vi har alltid kul och vi kan prata om allt, det är det som är viktigast! Har alltid kul och vi har så otroligt mycket minnen att det är inte klokt haha :P Så imorgon blir det att träffa henne och ni kan inte ana vad jag längtat!
Nu ska jag gå och hämta lite knäck, om det finns nå kvar(a) Vart cirka 60knäck när jag gjorde i söndags(LÄS 2DAGAR SEDAN!!) och det är typ redan slut hahah. Men ska nog göra mer på torsdag:) Längtar till julafton också, vi har tagit fram granen nu och det ligger mest paket från mig där haha, men ett är till mig. Mamma säger att hon vet att jag vill ha det, men jag kan inte fattar vad det är eftersom jag inte önskat mig något annat än pengar. Hmm. Blir lite nyfiken.. Men det är ju snart julafton så! Aja, nu hör jag att den  sista knäcken ropar på mig så det är dags att springa haha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0