Tidsinställt inlägg!

Här kommer bilderna på mitt rum nu när jag möblerat om ;) Kan inte bestämma mig för vilket jag gillar bäst, så som allt stod före eller som det är nu :P Jag gillar båda lika mycket tror jag, eller båda har olika nackdelar och fördelar.. Men just nu vill jag iaf ha det såhär, är jätte nöjd. Kul med lite förändring, haft som det var förut sen jag flytta ner i källaren för kanske 3år sen nu. Men nu ska jag sluta babbla och visa bilderna istället!
När man kommer in i mitt rum så kommer man in precis till höger i bildens nedre kant eller hur man ska säga:) Bilden har jag tagit stående i min valk in closet för att få med så mycket av rummet som mycket så ni får se. Mitt rum är som en rektangel, det här är från kortsidan där man kommer in:)
Bild tagen från andra kortsidan, mitt rum är ganska stort men det ser fan mycket mindre ut på bild! Den öppna dörren till vänster i bilden är där man kommer in till mitt rum, sen den stängda dörren är in till min valk in closet!
Skrivbord och sängen, sen har vi den där bars grejen, som inte jag vill ha där egentligen men mamma insisterar på att den ska aldrig tas bort för att hon tycker den är så fin.. Den fungerar ju inte ens eftersom vi har stängt igen den eller vad man ska säga för vi har ju en kamin i huset och då går det inte att elda i den. Därför jag tycker den är onödig, sen är den ful också för den delen haha..
Hoppas ni gillade bilderna, kanske är kul att få se mitt rum, inte vet jag haha :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du har det :)

2010-12-01 @ 12:24:09
URL: http://runtmalinshuvud.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack :)

2010-12-01 @ 19:37:54
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: linnea

åh vad fint rum du har!! :D

2010-12-06 @ 14:04:13
URL: http://lliinnneeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0