Hemma hos Hannipanni :D



Min morgon började inte bra, jag vaknade 7 och jag ska gå hemifrån kvart över lixom.. PANIK! Men jag snabb sminkade mig, typ ingen foundation och knappt nå mascara :/ Iaf i skolan så har vi nyss haft Nationella prov i Svenska och ärligt talat, jag tycker verkligen det var svårt. Frågorna var skit svåra att förstå och när man väl fattade frågan så skulle man hitta ett lika konstigt svar :S Nej fyfan säger jag bara! Hoppas uppsaten kommer gå bättre :)
      Iaf just nu är jag hos hemma Hanna vi har håltimme i typ 2 timmar ;) Hanna sitter och asgarvar så till och med Fanny(hennes hund) blev rädd, haha:D Fast jag fattar inte vad hon garvar åt :P Men ikväll blire att simma med Josse tror ja:D  Men nu ska jag visa Hanna lite klänningar som jag vill ha ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0