Kort från mitt förra pass :P



Sådär, nu har jag ätit, var faktiskt duktig och gjorde middagen idag, det blev hamburgare, haha, svår tillagat? Nej det vet jag väl, men liksom hur kul är det att laga mat? Precis, därför tycker jag att jag var duktig om ni undrar ahaha:D Men nu ska jag iaf kolla på nån film har inte bestämt för vilken än bara :| Jag vet en gammal film jag skulle vilja se men det är bara ett problem, jag har den såklart inte :/ Youngblood heter den om ni undrar :D Jätte bra film enligt mig :P Men nu ska jag sätta på nån film, tror det blir stolthet & fördom :D

Ps. Kortet är från mitt förra pass ifrån 3:an, tur att man förändras, även om jag inte kan tyckat att det blivit bättre :P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0