Stan idag :D



Såhär har jag sett ut idag:) Har vart i stan med mamma, hon har handlat en t-shirt och ett par jeans. Jag som vanligt säger att jag ska bara följa med, inte köpa något! Hur tror ni det blev, jo på nått sätt så kom jag hem med en påse med en rosa skjorta i, oops! Haha :) Ska jue faktiskt in till stan på tisdag med Jennie, därför köpte jag skjortan nu för den var den enda kvar i min storlek :P Det där låter bara som en bortförklaring men så var det faktiskt :D Sen har jag jue världens snällaste faster också! Bara för att jag var vakt åt nero idag och gick ut med honom så fick jag en parfym av henne ;) Tack Tina med famlij <3 Iaf ska bara ta kort på skjortan och parfymen, lägger in bild på det snart ^^

PUSS SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0