trööööött :]

Onsdag idag då:) jag är sjukt trött, som vanligt med andra ord:P Jag har varit jätte trött på sistone och det bara snurrar i mitt huvud :S Skit jobbigt är det iaf :| Men iaf, vanliga lektioner idag, och sista lektionen var idrott, och jag säger bara, fyfan vad jag HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR idrott. Liksom handboll? som det var idag tillexempel, vilket jävla pucko kom på den sporten? så himla tråkig sport, bara springa fram och tillbaka hela tiden!! hehe, sorry men jag hatar det verkligen! Nog om det. Nu ska jag typ försöka plugga på no om det går.. Kmr ju somna innan jag öppnat boken :P prov imorrn, jag säger bara, thank god att man får ha boken och alla anteckningar med sig :D Men nu ska jag plugga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0