Tröttare än tröttast!

Orkar inte skriva något långt inlägg, var iaf med mamma i stan och fixade glasögon åt henne idag:) Hannas lillasyster hade tid 20min efter mamma så jag och Hanna fjantade oss under tiden :D Vi har alltid lika kul, nördar som vi är:D
     Resten av kvällen har jag suttit framför tv:n med familjen, länge sen nu, och haft fötterna i fotbad så mamma kunde fixa med mitt enormt stora skavsår på min högra häl:) Nyss har jag läst lite bloggar och suttit vid bdb(bilddagboken.se om det är någon som inte vet vad det är :P )
     Nu ska jag gå upp och borsta tänderna, ta bort sminket och fixa med medlet mot finnar :) Sen kmr jag somna fortare än en sengångare, är jätte trött! :O Aja blev väl ett någorlunda långt inlägg ändå? hah:D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0