:)

Mitt liv känns så segt just nu, prov hela tiden jag själv mår inge bra och mina inlägg här på bloggen blir tråkiga och negativa hela tiden och det är verkligen inte meningen. Ska iaf försöka rycka upp mig själv nu, idag mår jag lite bättre, bara förkylningen (+ astman som kommer jämt när jag är förkyld) kvar :) imorgon är det bip-test på gympan, vet inte vad det är men det låter jobbigt, men det spelar egentligen ingen roll vad det är på gympan imorgon kmr iaf inte kunna vara med pågrund utav min astma, att bara gå till skolan på morgonen som inte är så speciellt långt egentligen är jätte jobbigt just nu, dels för att jag då måste anstränga mig och för att när det är kallt ute och jag har astma så får jag jätte svårt att andas :/ menmen, jag får väl "kämpa" på ändå:D

Nyss har jag duscha och ätit en kycklingsallad och nu blire att gå och kolla på en annan del av köping:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0