;)

Hellu everyone!

Står med datan här i köket och lagar mat, så himla tråkigt att bara stå och vänta på att det ska börja koka så därför har jag datan i köket :P Tror ni jag har plugga nå spanska än då? haha näe, jag följde med mamma till affären istället och sen kände jag för att baka så jag har bakat en kladdkaka också vilket var väldigt länge sen jag gjorde sist så det var gott ;) Känner mig dock bara ännu fetare än vad jag är :/ menmen.. ut och gå en vända sen blire :) Fast själv för mamma jobbar, men det är skönt att bara gå med musik också:) Fast det kmr göra jävligt ont i min fot har ett stort jävla skavsår på höger häl :( Aja, nu ska jag kolla lite annat innan maten är klar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0