Finally friday



Jag saknar min josse nå enormt just nu, skulle behöva ha henne här och prata med henne<3 Men det finns jue telefon som tur är ;) Iaf, sorry att inlägget kmr så sent.. Har vart i skolan idag som vanligt, hela förmiddagen var vi ute vid motionscentrum och folk åkte pulka och skidor och sånt skit :P Jag stod typ och frös ihjäl utomhus med Hanna :) Fast vi fick sitt plats inomhus den sista halvtimmen som tur var! Och nu är jag extremt förkyld sitter och är tårögd hela tiden för jag är så täpt -.- Iaf, efter skolan så var mamma min snäll och skjutsa in mig och Hanna till stan, så vi har sprungit runt där till 7. Jag har köpt nya svarta jeans på gina, strumpbyxor & nagellack på H&M, Tygskor (a' hehe hitta inga stövlar som jag tycker var fina, måste det sitta spännen och skit på varenda jävla sko?! och så köpte jag typ en tunika på vero moda:) Det var väl det typ, billigt och bra! Nu blire att lägga sig och sova och vila ut den här helgen(kmr inte gå eftersom jag har spanska prov på torsdag :@ ) så man kanske blir frisk snart :P

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0