hahahahah på den fula bilden :O :D



Sitter hemma hos mormor nu, har håltimme i 2 timmar så jag gick hit och nu har man fått god mat i magen :) Hittade en bild på mig här på hennes dator, hemsk bild verkligen, en liten tjockis det är vad jag är :( hah! Ser ni vad jag gör på bilden då? Pluggar franska, hah. Juste skulle jue ha haft spanska prov imorgon men kent(läraren) är jätte sjuk så han kommer inte imorgon heller så provet flyttas till på tisdag :D Tror ni inte att jag är överlycklig nu eller, jag som inte hade pluggat nå typ, nu hade jag lite tur ;) Men nu ska jag snart börja gå tillbaka till skolan igen, ska bara ringa Hanna först! Stackarn, hon är sjuk, inte kul.. Allting blir tråkigt när Hanna inte är i skolan, men jag klarar mig, hehe:) Aja, krya på dig gumman, älskar dig<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0