vilken onsdag..

Trött efter en faktiskt jobbig skoldag, eftersom jag fortfarande inte känner mig helt frisk. Fast det är ändå mycket bättre nu! Skolan idag då, vanliga lektioner och äcklig skolmat, som vanligt med andra ord.. Det ända som var annorlunda idag var att nåra i vår grupp skulle prova på tennis på idrotten och jag & Hanna var två av dom, och för er som inte vet, man väljer inte att prova på tennis man måste, tror ni jag hade provat annars? hahah, nää usch asså! Tennis är verkligen inte min grej, eller ingen bollsport är nog riktigt min grej haha, kanske inte idrott överhuvudtaget?! haha :D Iaf som tur var så va idrotten sista lektionen och nu är jag hemma, ska nog ta mig till affärn när mamma kommer hem sen ska jag försöka att läsa igenom No boken en sista gång inför provet imorgon.. Ni kan jue önska mig lycka till för det kommer jag definitivt behöva! Ikväll börjar också andra avenyn igen så det måste man jue bara se! Skönt att dom har bytit dag till onsdagar, blev så stressigt på tisdagar för mig eftersom jag simmar. Men aja nu vart iaf ett lite längre inlägg, kanske inte världens mest intressanta men, aah.. haha ^^

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

De kommer gå så bra på No:n :D vi hade också tennis idag, super skoj ju :D haha =) Puss

2010-01-20 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0