Idag börjar sommarjobbet :)

Idag börjar sommarjobbet för mig. Är ju med papppa, men idag fanns det inte mycket jag kunde hjälpa honom med så idag är mina uppgifter att klippa gräset, och fixa all tvätt. Alltså tvätta och vika och sortera och stryka :) Ganska enkelt. Andra maskinen håller på nu och är strax klar :) Har också sorterat all ren tvätt som redan fanns och strykt det som fanns att stryka. Så nu väntar jag på att det ska bli klart så jag kan hänga upp det och kasta in en ny maskin tvätt sen blir det att gå ut och klippa gräset! Efter det ska jag laga lunch till mig och lillebrorsan. Sen vidare med tvätten. Blir nog klar till 4 ungefär som planerat. Det är ju meningen att jag ska jobba 7-16 :) Men nu är maskinen klar så måste gå! ^^


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikkelmathea

Interesting. No more comment :)

2010-12-21 @ 09:47:52
URL: http://mikkelmathea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0