Inte kunnat blogga..

Sorry att jag inte hunnit blogga idag, ska förklara varför nu :) Först och främst sov jag ut som vanligt, det är ju lov liksom ;D Sen vakna jag vid 12 kanske? Hjälpte mamma med att föra in alla bilder från hennes gamla mobil till datorn och mysik och videoklipp och sånt som hon ville spara. Hon har ju fått en ny mobil nu, en sony ericsson Experia :) Jätte fin är den, det är ju en touch med tangentbord :) Sen iaf plocka brynen fort på mamma och fyllde i dom sen var mamma tvungen att åka till affären. För grejen var den att idag var överraskningsfesten för pappa eftersom han fyllde 40 när vi var i Rhodos. Det börja med att hans kompis lura honom att dom skulle åka och kolla på nått jobb, men istället åkte dom till ok(macken) för att hämta upp 3andra kompisar den drog dom in till stan och körde go cart! Lite kul tycker jag faktiskt, pappa älskar ju att köra fort och där ute på banan är det ju bara att köra på och tävla med sina bästa vänner, så den presenten tror jag pappa gillade grymt mycket!

Iaf sen åkte dom hem till oss och då hade vi dukat långbord och fixat mat och fika och sånt. Kevin och jag fick vara med och äta och fika sen fick vi dra. Så kevin sover hos Stefan våran snälla morbor, Kevin gillar ju att sova där för både han och Stefan älskar att spela tv spel och dom sitter ju spelar hela natten. Och jag sover hos min underbara omtänksamma mormor :) Så mysigt så! ;) Anledningen till att vi inte sover hemma är ju för att vi inte ska springa runt där när dom festar och det förstår jag, jag skulle inte heller vilja ha barn som sprang omkring och stör. Så jag hoppas att dom har kul nu :) Jag var ju fotograf den delen av kvällen som jag var med så det kommer kanske en bild sen på långbordet. Men nu ska jag gå och ta kort på himlen här för solen har gått ner och det är jätte fint rosa, vi får se om det blir bra med min mobil kamera, det är ju 8megapixel men bilderna blir inte alltid så bra för det :/ Säger go natt nu också!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0