lat söndag ;)

Söndag då. Inte gjort mycket alls, vaknade 1 idag. Pappa väckte mig, så det kändes som att jag i princip hade sovit bort hela dagen. Gick upp fixade mig käka frukost. Till ica och lämna tbx filmerna, till lidl och panta flaskor och köpa dricka. Åkte hem. Kolla klart på nån film, Angel falls tror jag den hette. Den var bra iaf. Mamma grillade. Vi åt och det var verkligen jätte gott! Sen stack pappa och jag raka vägen in till stan. Pappa köpte en sån där sak som kyler ner luften till övervåningen i vårt hus, stackars lillebror dör ju där uppe i värmen annars! Nu håller familjen på att installera in den och jag bloggar ;) Rätt tråkig dag men ändå helt okej. Skönt med dagar som denna ibland. Pappa sa att det var en annan del av köping ikväll? Undrar om det stämmer, och om det gör det att det är nya avsnitt och inte gamla. Det är så himla kul att titta på :) Men nu ska jag gå och ta en glass och slå mig ner i kvällssolen! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0