My nails

Just nu sitter jag och väntar på att kvällsmaten ska bli klar, är skit hungrig. Sen ska jag typ inte göra nått. Har inte packat klart än men det sista måste jag ju ha inatt när jag fixar mig så det kan jag inte lägga i än. Nu har jag fått det där rikitga pirret i magen som jag alltid får kvällen före vi åker utomlands. En härlig känsla men ändå jobbig känsla eftersom jag liksom inte kan slappna av. Har iaf duschat och fixat mina naglar. Eller mammas kompis var här så hon fixade dom åt mig. Såhär ser dom ut! :)


Skit snygga tycker jag, fast just nu har jag väldigt korta naglar tyvärr. Men det gick ju att göra något med dom ;)

Aja vi hörs om en vecka då om jag inte får tag på en dator där nere!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0