Power meet starts today :)

Jobbet idag har vart allt annat än lätt även om det är pappa som gör allt det svåra som jag faktiskt inte kan göra. Men ändå, bara en grymt jobbig dag helt enkelt, fast eftermiddagen var mycket bättre. Vi har faktiskt hunnit göra 2 kök idag varav ett av dom var stort. Så egentligen så har det väl gått bra. Vi blev klara 16.15 med sista köket sen stack vi och åt, hade inte ätit på hela dagen då. Och eftersom vi gjorde 2kök idag så finnse det inget kök att göra imorgon. Så jag är ledig! :D

Idag börjar ju power meet här i västerås. Så nu när pappa och jag åkt runt i Västerås på eftermiddagen så har vi sett många raggarbilar. Tycker dock att vissa har absolut ingenting där att göra. Gamla bilar som typ faller ihop när som helst. Dom vill ju bara supa och ha lite uppmärksamhet?! Stackars misslyckade människor. Nu är jag väldigt ärlig och rak här men så tycker jag och det står jag för! Men förlåt om det nu skulle såra någon. Fast jag tror dom flesta kanske håller med? Skit samma.

Men imorgon ska iaf jag och Hanna in till stan på kvällen för att se på power meet och kolla in stånden osv.. Det ska bli kul. Men nu har jag inte tid att blogga längre ska nämligen upp och säga till mamma att jag vill övningsköra nu. Vet inte om jag kommer köra ute i allmänna trafiken idag, men det kanske är bäst om ni stannar inne närmsta timmen om ni vill ha livet i behåll.. HAHAHA:D Nädå, så dålig är jag faktiskt inte, eller? :P Tror iaf inte mamma skulle låta mig köra så om jag var för dålig.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad är de för stånd du ska kolla på ;) haha :) puss

2010-07-09 @ 00:07:48
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah alla olika, stora som små! haha nädå. men du vet vad jag menar :P

2010-07-09 @ 12:13:09
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0