Är helt slut.


Om inte den här bilden förklarar hu trött jag är just nu så vet jag fan inte om ni har synen kvar, ser ju helt drogad ut men så trött är jag!

Iaf snäll som jag är så uppdaterar jag nu bloggen fast jag är as trött! Cabarén nu på kvällen gick bra, tycker alla är som står på scen äe grymt duktiga :) Idag satt min familj i publiken och kollade på och dom tyckte iaf att cabarén var skit bra så det är ju positivt! :)  Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på en film, fish tank. Beroende på hur spännande den är så får vi se om jag orkar kolla på den eller om jag kommer lyckas somna ifrån den. Men jag har velat se den sen den kom ut på bio så nu ska jag fan titta :) Imorgon är vi lediga, eftersom vi måste spela upp cabarén på lördag. Ska bli väldigt skönt att sova ut. Fast ska nog sticka till skolan och städa ur mitt skåp eftersom jag var sjuk när dom andra gjorde det. Men det är imorgon det!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaa jag gillade den också, typ enkel fast snygg ;) haha! =P Kan man ju ha vanligt med ;) <3

2010-06-11 @ 06:42:49
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0