been to the store :)



Sen jag bloggade senast har jag suttit vid datan och vart på samhället med mamma. Iaf på samhället började mamma prata med en tjej, hon hade nyligen fått barn. En söt liten flicka på 3månader ungefär. Herrgud jag dör säger jag bara! JAG vill också ha! Älskar seriöst bebisar, så himla underbara! Men det finns ingen som jag känner som har barn så det är lite tråkigt. Hoppas verkligen att jag får en flicka när jag blir äldre, fråga inte varför just en flicka, killar är ju precis lika söta men det är liksom svårt att förklara! Nu pratar jag om barn haha :D

Ne nu ska jag tjata på mina föräldrar att jag är hungrig så kanske dom kan fixa lite käk ;) ÄLSKAR VÄDRET!
Trevlig fredag förresten!  ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0