Bloggar sent, hehe.

Sorry att jag inte bloggat idag men har vart upptagen hela dagen. Vaknade halv 11 ungefär sen duscha och fixa sig fort som fan. för att vara hemma hos Hanna klockan 12. Börjar "skolan" halv 1. Vi spelade upp 3 cabareér idag. Därför vi har skola på en lördag. Det var dom sista iaf, guud så skönt säger jag bara! Nu är det fan inte långt till sommarlovet! Och det är bara 10dagar kvar till Spanien!! :D jag är i alla fall så himla trött fattar inte äns hur jag kunde hålla mig vaken tills nu när jag är såhääääääääääääär trött! Menmen, sängen ropar på mig, vi hörs imorgon när jag vaknar. Fast just nu känns det som att jag skulle kunna sova bort hela dagen. vi får se hur dte blir med det :P

Tú también me gustas mucho, puede que incluso te quiero. ¿Qué debo hacer para hacerte entender eso? Realmente trato de hacerte entender, muchas veces me echa en ti durante mucho tiempo para que usted entienda lo que quiero decir. Pero tú eres duro, no lo entiendo!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0