Coyote ugly ;)

Idag har jag inte gjort mycket. Klippte ju gräset imorse och när jag nästan klippt hela, så dog den. Då kollade jag först besinen och såg att det var slut så hämtade bensinen som finns i en reserv dunk i garaget och tankade den. Efter det så ville den inte starta. Snöret som man drar i för att den ska starta ville inte åka in helt igen så den gick alltså sönder. Fattar inte hur, jag kan ju knappt dra igång den så jag kan ju knappast ha dragit för hårt?! Pappa kom iaf hem och duktig som han är på det mesta så lyckades han fixa den:) Så klippte jag klart resten.
     Efter det har jag suttit vid datan och så har jag kollat på filmen coyote ugly. Fullkomligt älskar den! Har nog redan sedan den 100gånger men jag kan kolla 100 till! Sen att killen i filmen Kevin(Adam Garcia) är skit snygg är ju bara ett stort + :) Det är ju en gammal film. Men jag tycker att både musik och filmer som gjordes förr asså typ för 10år sen är ofta mycket bättre än filmerna och musiken idag. Det var mer känsla förr i tiden. Säger inte att det dom gör idag är dåligt men mycket är bara ren skit enligt mig. Här kommer iaf en bild på hunken! :D



God damn it he's hot! haha:D

Nu ska jag duscha och förbereda för imorgon. Vi har klass dag imorgon och sen på kvällen är det supé. Sen sover jag över hos Hanna för på tisdag är det skolavslutning ;) Kan bli lite dåligt bloggande tills på onsdag för sen efter skolavslutningen drar Hanna och jag till Stan och käka lite och så :) Men ska försöka kasta in nått litet inlägg :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0