Fotat växter :)

Här kommer några bilder som jag fotat senaste månaden :) Jag hoppas ni inte tycker det är tråkigt för jag älskar att fota så det kommer därför komma lite bilder ibland. Kommentera gärna och säg vad ni tycker, för det måste jag säga att ni är lite dåliga på :P haha :D Här kommer iaf bilderna :)


Lyckades fånga en fluga på bild hahah, supernöjd :D hahah..

En av blommorna mamma fick när hon fyllde år :)

Blev jätte nöjd med den här gillar färgerna! ;)


Älskar att fota blommor, det är så enkelt och dom är alltid fina, haha :D Låter fjantigt haha menmen..

Lyckades även fånga en myra påmbild haha:D Syns bättre om man förstorar bilden :)

Bildkvalitén blir verkligen skit kass här på bloggen men om man ser den i större format så ser man tydligt spindelnätet :)

Ja det var väl lite bilder :) Om ni undrar vad jag har för kamera så är det en nikon D3000, skit bra enligt mig. Nu ska jag lägga mig i solen ett tag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0