Go morgon :)

Var faktiskt duktig idag och ställde klockan på 10 och jag lyckades även gå upp då, haha. Idag måste jag fixa dom sista grejerna innan jag drar till Spanien inatt! :D För imorgon vid den här tiden är jag i Spanien om allt går som det ska, dvs att inte planet kraschar eller nått. Vore ju inte konstigt med min vanliga tur haahah. Nää nu ska jag inte tänka så, det finns ju människor som flyger varje dag nästan så.. Det här ska nog gå skit bra!

Har iaf hittat en gammal mp3 från 90-talet haha nädå men gammal är den. Men nu har jag laddat in ny musik i den och den fungerar toppen så! Den ligger färdig i min väska som jag ska ha som handbagae.

Men det jag ski göra idag är att, först nu fixa mig och sen cykla till affären och ta ut pengar och köpa tidningar och tuggummi. 2 väldigt viktiga saker jag inte klarar mig utan! Sen hem och kolla igenom väskan en gång till så jag inte glömt något! Sen duscha och raka benen. Sen ska jag försöka lägga mig tidigt ikväll, om jag nu lyckas somna, har knappt sovit nå inatt, jag vaknade 3 helt klarvaken och jag gick och la mig typ halv 1 så det var inte länge jag sov! Sen somnade jag om vi 6 kanske och sov till 10. Det får duga helt enkelt.

Men nu ska jag fixa mig! ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Resfeber elr?=) <3

2010-06-21 @ 11:13:27
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahah, en aning :D

2010-06-21 @ 13:13:24
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0