Långt inlägg som ett förlåt för dålig uppdatering :)

Gud, jag är verkligen så trött att jag inte äns orkar blogga. Bara tanken av att sitta och skriva, nu när sommarlovet är här gör så att det känns som att man är i skolan igen. Det ända man gör där är ju att anteckna och lyssna hela tiden. Jaja, nu är det iaf sommarlov och jag ska bli bättre på att blogga igen. Ska bara vila upp mig lite först. Men på tisdag sticker ju jag till Spanien så då kommer jag troligtvis inte ha tillgång till dator så då blire nog ingen blogg uppdatering den veckan. För då ska jag bara njuta av att få var i det land jag alltid drömt om att få åka till. Längtar efter att shoppa. Har 288 euro att spendera, alltså 2880kr. Inte världs mycket men för mig kommer det räcka alldeles utmärkt!

Men nu ska jag berätta lite om allt jag inte skrivit om dom senaste dagarna. På måndagen var det klassdag på skansen. Vi vart indelade i 10olika lag och så skulle man hämta massa grejer som stod på en lapp och den som lyckades hämta mest vann, vi lyckades få fram allt utom grodyngel. Skit bra gjort av oss tycker jag ;) Men vi vann inte dock haha. Efter det var det tips promenad. Det var frågor man skulle svara på om olika saker som hänt under våra 3år på högstadiet osv. En lyckad dag tycker jag:)

Senare samma kväll var supén. Även den var jätte lyckad. Alla var glada och hade kul! Tog jätte mycket bilder därifrån. Dom finns på min facebook om ni vill se. Men lägger in en bild här på hur jag såg ut. Höjdpunkten på kvällen var nog när lärarna klädde ut sig och härmade våran cabaré. Var verkligen jätte kul. En toppen kväll helt enkelt! Här är iaf bilden på mig och min fina vän Hanna denna kväll :)



Nu ska jag berätta lite om tisdagen då. Då vare skolavslutning. Hanna och jag somnade nog inte förns ett på natten sen skulle vi upp igen klockan 6.Hemskt ju, men Hanna är ju morogn pigg, fast jag tror ändå hon var lite trött :P Iaf vi fixade oss och höll på. Jag sminkade och fixade Hanna påde på supén och på skolavslutningen, tycker det är kul så :) Iaf Vi gick till skolan och hade den vanliga skolavslutningen. Men sen när alla 6:or, 7:or och 8:or gick iväg så stanna vi 9:or kvar. Då började betygsutdelningen. Och vem tror ni inte var först ut ne för trappen som kändes ovanligt jävla lång? Jo jag såklart, usch!! Allvarligt var skit nervös att jag skulle ramla i trappen eftersom jag hade klackskor och att jag var så nevörs. Sen hade jag glömt att pissa på morgonen hemma hos Hanna så jag var ju skit kissnödig också! Men det gick bra och jag är jätte nöjd med mina betyg, det trodde jag aldrig själv att jag skulle säga haha.

Mina betyg är:

Bild - MVG
Engelska - MVG
Hemkunskap - MVG
idrott - G  haha, var överlycklig för att jag äns fick G ahha.
Matematik - VG
Franska som C språk - VG
Spanska Som B språk- MVG
Musik - G
Biologi - MVG
Fysik - MVG
Kemi - VG
So - VG
Slöjd - G
Svenska - VG
Teknik - VG

Mitt mål har alltid vart att ha 5 MVG:n i slutbetyget och jag fick 6st så jag är så nöjd jag kan bli. Jag har 265 poäng räknade fel först. Haha, men det är skitsamma jag kommer ändå in dit jag vill och jag tycker jag har vart duktig :)

Iaf efter skolavslutningen stack vi hem till Hanna igen och böt om. För vi skulle in till stan och fira att det äntligen var sommarlov! Vi hade jätte kul fast vi båda var skit trötta! Jag hittade mycket för mina 800kr som jag fick av mamma och pappa. Sen växlade jag ju in 2000kr till euro också som jag också fick av mamma och pappa. Har fått lite väl mycket pengar på sistone, ahha.. Iaf det jag hittade var bh och tillhörande stringtrosa. Bh:n är inte nått jag skulle köpa egentligen haha men den kosta bara 50kr och det var precis den modellen jag gillar :) Så det var ju ett kap. Såhär ser den ut haha


haha, vad tycker ni om bh:n haha? passa på att slänga in en bild på mig idag..
Vad köpte jag mer? hm.. Just det, trosorna till som sagt och ett vanligt vitt linne, en vit topp, en gul topp, en svart kofta och så käkade jag och hanna pizza :)

Här är en bild på mig på skolavslutningen :)


Sen idag då, vad har jag gjort då. Mamma ringde och väckte mig kvart i 12. Jag var helt lost fatta typ inte alls vad hon sa haha. Hon väckte mig mitt i en dröm så.. Iaf kvart över 12 var jag klar då hade jag fixat mig och allt så jag följde med mamma till Eriksborg för hon skulle runka fötterna haha, nej men seriöst, Röntga? eller hur det nu stavas har faktiskt ingen aning. Efter det åkte vi hem sen har jag typ bara legat hela dagen och sen på kvällen stackjag och mamma ut och gick en vända. Ungefär 5km tror jag det var, vi gick runt Nibble iaf. Det var skönt att röra lite på sig :) Imorgon måste jag ut och springa!! Katastrof har inte gjort det på flera dagar! Iaf efter promenaden har jag bara setat här vid datan. Men nu ska jag kika på film. Från och med imorgon ska jag försöka bli bättre med bloggandet igen. Men nu när det är sommarlov får ni stå ut med att jag kommer sova länge på morgonen!  Blev ett väldigt långt inlägg men flera har sagt att jag ska uppdater så nu har jag gjort det, hoppas ni orkar läsa bara :) 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätte fina bilder, och jätte bra betyg! =) DU är duktig! =) Njut av sommarlovet nu ;) <3

2010-06-17 @ 07:44:46
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

TAck :D <3 Ja det ska jag :)

2010-06-17 @ 13:04:06
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Ovemelissa

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 11:11:06
URL: http://ovemelissa.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0