Onödigt inlägg haha, men jag är nervös!

Nu börjar jag bli riktigt pirrig i magen, haha. Men jag är ändå så otroligt glad att jag äntligen ska få åka till Spanien. Har suttit och tittat igenom spanskan ett tag nu som vi har läst dom 3åren på Lindbo, säger bara shit vad mycket man glömmer! Men jag älskar spanska, det är ett intressant språk och det är inte speciellt svårt att lära sig om man repeterar lite då och då. Jag provade ju som sagt franska i 2år och jag kan bara säga vad jag heter, vart jag bor och hur gammal jag är haha. Inte riktigt min grej det, franskan är mycket mer komplicerad, inte minst med uttalet! Usch, det var hemskt svårt och pinsamt.

Men nog om det haha, som ni märker har jag en tendens att babbla på om tråkiga saker när jag är nervös haha. Men sån är jag.. Nu ska jag iaf ta och hoppa in i duschen och raka benen och sen måla naglarna. Nu är det fan inte långt kvar asså! Måste gå upp tolv inatt sen hämtar vi upp mormor halv 2. Funderar på om jag äns ska gå och lägga mig? Kommer för det första inte kunna somna och för det andra så känns det inte värt att lägga sig för jag blir ändå inte trött förns typ då. Jag skulle inte kunna somna tex 8 ikväll eftersom jag sov till 10 på morgonen.. Nu babblar jag igen haha. Kanske världens mest onödiga inlägg och tråkigaste höhö.. Men nu ska jag faktiskt sätta lite fart här klockan är liksom 3 :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonahjessica

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-05-12 @ 12:06:00
URL: http://jonahjessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0