Premiär med Cabarén hade vi idag :)

Orkar inte blogga mycket för jag är helt slut kan jag säga. Har inte sovit ordentligt på flera nätter nu och sen har jag vart förskyld och bara känt mig allmänt seg helt enkelt. Men jag tror också att det är lite så att jag börjar få resfeber inför Spanien, det är bara 12dagar kvar nuu, Wiie! Det gör så att jag inte kan somna. Sen tänker jag nog lite för mycket på allt. Men kan inte rå för det. Aja...


Har fått lite pengar till Spanien redan, det där är ungefär 88euro alltså 880kr :) RESFEBER!!! :D

Vi hade premiär för cabarén idag. Jag är ju bara med i början och slutet där all är med men jag tycker det är lagom pinsamt att nån kan se mig då så jag tycker att alla andra som typ bara står några få på scen är jätte duktiga, jag själv skulle ju aldrig göra det. Men jag tycker iaf att det har gått bra idag. Blev lite fel i slutet på första visningen idag. Vi har hittills haft 2spelningar. Men annars gick det nog jätte bra :) Vi har en till spelning ikväll kl. 18:00 :) Den är för alla tror jag så det är bara att komma och titta ;)

Just det, om ni undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att mina pengar är slut på mobilen! Nu ska jag ta och käka nått för jag hungrar fan ihjäl mig annars!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas de gick bra på kvällscabaren också? :) <3

2010-06-09 @ 21:24:58
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja det gick helt okej, vart lite fel i slutet men vet inte om publiken fattade det.. :) <3

2010-06-09 @ 22:06:43
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, men dom vet ju inte hur den ska vara egentligen! ;) <3

2010-06-10 @ 06:50:19
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0