Spang min vända tillslut :)


Helt slut!

Jaa, jag tog mig ut tillslut och sprang min lilla vända. Så har ni sett nån sringa i en sån här tröja så var det jag:D Pappas stora t-shirt med hans företag märke på. Kan ju lika gärna göra lite reklam för den när jag ändå är ute och springer! Men det var iaf skönt att springa, det ända jobbiga var att värmen tog typ död på mig. Usch det blir äckligt varmt när man springer haha.

Jaja, nu ska jag iaf ta mig in i duschen och sen ska jag fortsätta städa rummet. Började lite efter jag hade ätit innan jag sprang så att jag slapp vara så mätt när jag skulle springa. Sen ska jag äntligen ta ner resväskan, vet att det är 5dagar kvar, men man kan aldrig börja packa för tidigt om man heter Nathalie Berggren! haha. Hörs efter duschen och städningen av rummet ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0