Torsdag 13.30

Hej bloggen!

Vaknade runt 11 idag. Döö trött, är inte helt utvilad ännu. Men snart så. På mina sommarlov brukar det bli så att jag typ sover bort dagarna för att jag är så trött efter skolan jämt. Men ska försöka bli bättre det här året och gå upp runt 9-10. Lovar inget men ska försöka :) Så, vad har jag gjort en så länge då? jadu, inte ett skit helt enkelt. Bara latat framför teven käkat frukost och legat i massagestolen. Snart ska jag käka efter det ska jag ut och springa sen ska jag duscha och städa mitt rum och släpa ner resväskan. Ska börja tvätta kläder också som jag vill ha med till spanien :) Så jag har lite att göra, åker ju faktiskt till Spanien på tisdag! Men vi hörs senare efter att jag har duschat och så :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0