Torsdag :)





Idag då, var först skola, har suttit hela ddagen och kollat på olika uppträdanden som ska vara med i cabbarén. Lagom kul var väl det, man blir ju så himla seg av att bara sitta där, men det finns ju inget annat att göra så. Fast helst av allt vill man ju bara ut i solen. Har märkt att vissa redan har fått sommarlov, vad är det för fusk?! Jag vill också ha!

Sen på eftermiddagen har jag städat mitt rum och sen har vi haft besök här så kunde inte blogga. När dom stack så gick jag raka vägen ut och spran, gick jätte bra men nu gör det ont i benen igen :/ Jag måste ha nått allvarligt jävla fel. Fattar seriöst inte?! Men nu ska jag käka och duscha ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: simone

Du är så otroligt vacker! :]

2010-06-04 @ 20:44:56
URL: http://fattybom.se
Postat av: Nathalie

Åh! Tack så hemskt mycket, det var verkligen kul att höra :) Kram!

2010-06-04 @ 20:54:27
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0