engelska nationella prov :(



Idag började vi 8.10 med nationellt prov i engelska, läsförståelse. Det gick väl ganska okej, jag svarade på allt iaf. Men sen var det en halvtimmes rast och efter det var det dags för hörföståelse, det kan jag säga gick helt åt helvete! hängde inte med alls! Jag brukar aldrig ha svårt för sånt där men nu gick det verkligen inte bra. Det var hur många konstiga ord som helst och jag hade ingen aning om vad fan dom snavkade om ibland! Mitt MVG är nu sänkt till ett IG. Så känns det iaf :(

Efter skolan givk jag hem till Jennie som skjutsade hem mig eftersom hon skulle släppa Nero i hundhagen här utanför så jag passade på att ta lite kort, men tyvärr så dig batteriet snabbt för jag har glömt ladda den sen i helgen hehe:)

Ikväll blire att åka med Jennie och simma ;) Var ett tag sen nu! Måste ju försöka få bort lite fett från denna hemska kropp nu när man ska till Spanien och Rhodos! haha..
Men nu ska jag ringa Hanna, måste prata med henne, vi ska förmodligen gå på bio på fredag och se den nya filmen, Remember me, jag tror den är skit bra! Så vi får väl se? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0