Fyfan vilken jävla dag!

Idag var en av dom mest jobbiga dagarna i mitt liv! Började skoldagen med nationellt prov i engelska, man skulle skriva en uppsats. Man fick välja på att skriva om 2olika ämnen. Jag valde att skriva om ideér och förslag till en tv-show. Så himla fjantigt men enkelt! Jag vet iaf säkert att jag kommer få G på den här för skriva en uppsats är inte så svårt tycker jag men sen att man kanske inte får mvg, det kan jag ju förstå, man har väl alltid lite stavfel eller nått sånt..

Jag skrev jue igår att vi skulle skära i koögon idag, det var visst imorgon vi skulle göra det så jag slapp det idag :D Sen hade vi kort spanska i tjugo minuter som Ella och jag pratade bort:D Sen var det typ svenska och matte, så himla trögt sen äntligen lunch! Hanna och jag sprang till affären köpte varsin sak att äta hem till henne. Då hände allt det jobbiga som är alldeles för privat för att någonsin kunnas berätta om på bloggen! Sen iaf fick jag ta mig samman efter massa tårar och gå till skolan och ha so. Satt av hela lektionen gjorde absolut ingenting. Sen har vi egentligen idrott men nåra i vår grupp hade hjärt & lungräddning idag och jag var en av dom så jag slapp gympan! Överlycklig hehe:D Iaf, tycker det är bra att vi får lära oss HLR i skolan så man liksom kan det. Skit kul hade Hanna och jag, som vanligt, behövde få skratta lite efter allt på lunchen.

Sen var Hanna så snäll, Den bästa tjejen i världen som är värd allt hon vill ha! Iaf hon var snäll och gick med mig hela vägen hem och det är en bra bit ifrån vart hon bor för vi skulle gå hem till mig och hämta plånboken så jag kunde hämta ut min bikini som kom till OKQ8 idag. Så nu har jag provat den och bestämt mig för att behålla den! Lite mycket färg för att vara jag men nån gång måste väl alla börja ha färger på sig?

Nu är jag iaf skit hungrig och tror jag ska gå upp och laga lite mat! Mamma är forfarande jätte sjuk stackaren, jobbigt att se henne så min älskade mamma som också är bäst i världen! Men kanske blir att ta moppen till affären först och köpa pasta och mjölk det är helt slut här hemma och det måste man ju ha för att kunna laga mat så.. Aja, Vi örs kanske senare om jag orkar, har trots allt haft en skit jobbig natt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bikinin var jätte fin på dig<3

2010-03-24 @ 18:50:37
Postat av: selma

Vad har hänt...något du vill berätta om? Det verkar vara allvarlig? :O

2010-03-24 @ 19:34:22
Postat av: Nathalie

Tack Hanna:)<3



Selma, jag vill berätta men kan tyvärr inte :/

2010-03-25 @ 16:38:59
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0