har tråkigt..

Har tråkigt så jag gör en sån här :)

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunett
Längd? 174cm.
Skostorlek? Storlek 39
Ålder? 16, fyller den 5:e januari :)

Kärlek:
Har du kille just nu? hm, vet faktiskt inte riktigt..
Gillar du någon? JA:D
Vem? Sacha
Tillåter du din kille röra vid dig? ...
Överallt? ...
Har du haft sex? Har inte ni med att göra.
Hur många har du haft sex med? ...
Har du haft många förhållanden? nej

Smak & stil:
Vad har du på dig? Svarta jeans och blå t-shirt
Hur ser dina trosor ut? haha, seriöst?
Har du någon BH? Ja
Hur ser den ut just nu? men roliga frågor?
Hur beskriver du en fjortis? Äckliga, skämmer ut sig själva och är lite halvt hjärndöda
Hur beskriver du en pluggis? Mig sjölv kanske? haha, nä men en som pluggar ofta?

Bad days:
Har du varit full? nej
Har du däckat? nej
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du rökt? nej
Har du snusat? nej
Har du gjort något olagligt? nej
Har du slagit någon ner till marken? tror ni jag skulle klara det? haha nej

Yes/No:
Är du allergisk mot något? apelsin, katt, lite mot hund och häst, typ gräs och vissa nötter
Tror du på gud? nej
Har du en bästis? Ja, Hanna & Josefine<3
Är du vegitarian? Nej
Har du varit med om ett stort gräl? asså, nej, eller det beror jue vad som är stort för er? men tror inte det..

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft!
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? hund
Cykla/gå?
Öl/vin? inget av dom, eeuw!
Kanin/hare? Kanin


haha, ni kankse har fått veta nått nytt om mig nu? :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0