I miss my granny!

So sry, inte meningen att vara så här sen med uppdateringen av bloggen men jag vakna inte förns runt 12, har haft en skit jobbig vecka, har hänt så himla mycket. Saker jag aldrig kunde ha anat skulle hända mig och det har gjort mig helt slut. Men nu har jag sovit bra inatt och nu är jag utvilad!

Istället känner jag att jag saknar min mormor jätte mycket, hehe. Har inte haft tid att hälsa på henne på länge nu efetrsomd et är prov hela tiden och man orkar inte göra nått. Men om hon har tid så ska jag nog åka till min älskade mormor som är den bästa i världen och hälsa på idag:)

Så nu ska jag fixa mig och sen äta lunch. Sen ska jag väl ta och ringa mommo <3 Vi hörs senare under dagen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0