Lördag:)

Så, nu har jag nyss ätit en jätte god frukost! Blir väl förmodligen snart att kanske åka iväg till rättvik och kolla lite och äta lunch nånstans där senare. Efter det så blir det tillbaka till hotellet och bada nere på spa igen:) Så himla skönt!

Min mormor ringde iaf nyss, nu är biljetterna till spanien bokade! Blir att åka dit den 22:a juni, och jag kan knappt vänta! Jag längtar så j*vla mycket :D Ska bli så underbart! Jag är obeskrivligt glad just nu, känner mig lyckligast i världen, haha :)

Nej, nu måste jag gå och hämta min jacka och försöka få iväg familjen från hotellrummet så vi kommer nånstans, haha:) Bloggar kanske mera senare ikväll! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0