morning ;D

Idag mår jag mycket bättre, har sovit ut så jag är utvilad nu, fast ändå jävligt morgontrött! haha. Just nu sitter jag hos Hanna och har vart här sen 7. Vi ska snart gå till skolan om ett tag, Hanna ska bara ut och gå med Fanny först..

Min dag kommer se ut ungefär såhär; vi börjar med SO sen NO(skära i koögon), sen engelska sen musik sen matte sen svenska.. Ganska många lektioner.. Vi slutar 15.20 idag så en ganska lång dag är det. Idag är det typ köttfärssoppa i skolan så hungrig kmr man få gå runt och vara också :/ Menmen.

Efter skolan idag blire att plugga spanska och so, kanske titta igenom franskan lite om jag orkar, fattar typ nada där, skit svårt är det speciellt uttalet! Menmen, vi får sen hur mycket jag orkar ikväll :) Imorgon är det iaf fredag, så himla skönt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0