Rhodos på bilderna ;)



Gud, va jag längtar utomlands nu asså! Vädret här hemma idag är blåsigt och svin kallt! Man blir jue inte precis pigg och glad utav det, snarare tvärtom.. Iaf skolan idag var väldigt seg, men det är som vanligt :/ Nu har jag nyss fyllt i papper så jag kan få börja övningsköra, jag har ju vart 16 ett tag nu men jag har ingen bråttom, hehe. Jag tar det hellre lite lugnt med allt det där eftersom att bara blotta tanken av att jag ska sitta bakom ratten i en bil skrämmer fullständigt livet ur mig! Men iaf.. Ikväll blire bara att ta det lugnt, har inga läxor heller, så skönt så! Ska iaf göra detta:

Ta en låååång dusch
måla naglarna
äta kvällsmat
Kanske blogga en gång till ikväll? :)
Läsa lite i min bok

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0