sjuk :(

Är sjuk, det börja igår under franskan jag kände hur jag satt och darra och frös som bara den. Sen när jag skulle börja gå hem så blev jag typ yr, fast det kändes ändå lite bättre när man kom ut i det fina vädret! Sen på kvällen så kändes det väl bättre, men idag vakna jag upp helt darrrig, ont i halsen och frös som en jävla idiot! Inte kul asså:(
Men nu har jag tagit en dusch, jag måste ha duschat i en timme typ :/ Så himla skönt! Men det känns iaf bättre nu igen, har tagit nån tablett mot halsen så den känns typ bedövad, bara huvudvärken kvar :/  Men nu måste jag lägga mig och vila ett tag igen. Just det, pappa köpte en spikmatta till mig då när vi var på media markt i söndags.. Iaf, jag tycker den är jätte skön efteråt! Så den gillar jag :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0