Tuesday ;)

Trött som satan, även fast jag lade mig tidigt igår liksom? Konstigt.. Ikväll blire iaf att simma och "inviga" nya bikinin hahah:D Känns som att jag inte kmr orka simma långt just nu fast jag skulle behöva simma många mil.. Har som vanligt inte ätit i skolan så nu är jag så jävla hungrig att jag kan spy. haha intressant? Eller inte, men väntar på att mamma ska komma hem och göra mat, orkar inte laga mat själv idag, sen finns det inget bröd eller nått hemma så :/

Skolan idag då, fick inte upp mitt lås till skåpet även fast jag har nyckel, något har typ gott sönder inuti eller vad man ska säga, vaktmästaren fick iaf inte heller upp det så han fick lov att klippa det. Så nu ligger alla mina grejer i Hannas skåp och jag har inget lås, måste fixa ett nytt. Resten av dagen var seg, sista lektionen var svenska och vi hade nationella prov muntligt, kändes som om jag fick prata mest? strunt samma, har gjort det nu och det är skönt!

Nu ska jag gå upp och ta en frukt eller nått, vet att det inte hjälper kommer fortfarande vara skithungrig men vad gör man liksom? Kanske inte bloggar mer före simningen ikväll.. Vi får se ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0