Bättre bild på tubtoppen :)

Mamma och jag cyklade till Kolbäck på 25min. Alledeles lagom tycker jag :) Var skönt att cykla en vända, nu kommer jag nog somna gott. Har annars så mycket problem att somna när jag sover själv. Vet inte varför, när jag sover med någon så somnar jag nästan direkt istället haha..

Nu ska jag klicka hem lite kläder från H&M som jag vill ha:) Kan visa det nån annan dag! Men här kommer en bättre bild på tubtoppen :)

Ser nu att det ser lite pösigt ut på bilden men det gör den inte i verkligheten, tog nog kortet i en dålig vinkel kanske. Men ni lär väl se bättre bilder på den i sommar! Då kommer jag använda den mycket:D Nu ska jag duscha men först, beställa kläder ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0