bilder från hemma hos Hanna nyss.

Är hemma igen nu:) Satt hemma hos Hanna typ 1timme och snacka lite. Hon öppnade sina presenter, jag tror hon blev nöjd iaf:) Hoppas:D haha ^^ Efter det stack jag hem och hämta pengar och tog moppen till affären, lillebrorsan följde också med. Handlade lite sen åkte vi hem. Aah, det är väl det jag har gjort sen jag bloggade senast, inte så specillt mycket alltså :P Men här är lite bilder på Hanna:)


Jag och födelsedagsbarnet. Fast hon fyller ju inte idag, så tänker inte skriva grattis här än :D



Här är halsbandet hon fick av mig ;) Jag tycker det var väldigt Hanna, så när jag såg det var jag tvungen att köpa det, haha. Men sa iaf att jag hade prickat rätt så det låter ju bra:D Sen fick hon en annan grej också men det tog jag inte kort på, lite för personligt tycker jag :D



Lite suddigt haha, men ni ser nog vad hon gör haha:D Vet inte vad hon får allt ifrån:D hahaha, älskar dig!

Ja det var väl lite bilder. Nu ska jag plugga lite matte tror jag eftersom jag måste göra ett prov på tisdag så jag kan få ett vg i matte.. Usch, känner inte för att plugga men det måste göras.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0