detta köpte jag today :D

Sorry att jag bloggar så sent, men orkade inte när jag komhem vid 8. Är så himla trött alltså! Ni skulle ha sett 3 små killar på tåget som satt typ brevid oss, på andra sida gången. Så himla fjantiga och dryga. Dom hade nån konstig jävla energidryck, ena killen bah
- Jag är helt hyyyper på enrgidryck!
- hahahhahha, alla 3 killarna.
- Det måste vara alkohol eller knark eller nått i den här ni skrattar ju åt allt jag säger?! Säger ena pojken.
- Kebab, säger han sedan.
- HHAHHAHAHA, dom andra 2 killarna.

Säger bara fyfan va dryga dom var! En tågresa på 15min har aldrig känts så lång förut! Hanna och jag höll på att få damp på dem. Men vi båda var ändå för trötta för att orka bry oss egentligen.. Skit fjantiga var dom iaf. Fatta om jag skulle spelat in dom idg och sen visa dom om typ 2år, jag lovar dom skulle skämmas ihjäl för att dom var så omogna :D

Här är iaf bilder på vad jag köpt :)


Bh :) Jätte skön och billig kosta bara 129kr :D



Skit kass cam bild men det är iaf en helt vanlig svart tubtopp :) Jätte skön, också billig typ 70kr eller nått ;)
Sen köpte jag jue en mascara, men den behöver jag jue inte visa bild på :P Nu ska jag iaf sova är nå sjukt trött!

Ska vara hundvakt åt Nero imorgon igen, kul :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0