Har inte mått bra idag!

Har inte bloggat idag vaknade upp med feber imorse och jätte ont i huvudet, kändes som om jag höll på att bli förkyld men det försvann under dagen. Mår iaf bättre nu efter att ha duschat, har frysit och kallsvettas hela jävla dagen, så himla drygt!! Men imorgon blire skola, efter det ska jag vara med Ella, vi ska in till stan. Hon vill hitta en fin klänning ;) Så vi får hoppas att hon hittar något! uppdateringen kan bli lite dålig imorgon eftersom jag inte kommer ha tillgång till datan förns på kvällen nån gång. Kan inte logga in på min blogg i mobilen längre. Jag fattar inte vad som är fel..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ella

haha jag ska börja kommentera så ofta jag kan (A) <3 det kommer bli jättekul idag :D<3

2010-05-26 @ 06:46:22
Postat av: Nathalie

hhaha, gör det! :D Självklart kommer det bli kul :D<3

2010-05-26 @ 21:42:28
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0