home now ^^

Hemma nu, har nyss ätit mat. Ska kanske ut och springa snart, beror på hur mätt jag är om ett tag. Fast man törs ju knapp gå ut längre, folk blir jue mördade hela tiden :/ Senast nu i veckan har dom hittat en mördad flicka här i västerås i närheten av var jag bor. Hemskt jue! Kände inte henne men liksom fatta hennes föräldrar, dom har inte kvar sin dotter längre :O Fyfan det måste ju vara det värsta som kan hända i någons liv, att förlora sitt barn! Usch asså :(

Men iaf det vi gjorde hemma hos Hanna var att färga hennes hår, tänkte lägga ut bild men struntar i det för ljuset som blir av kameran gör så att håret inte ser ut som det gör i verkligheten. Men hon blev iaf mörk igen. Det tycker jag är skit konstigt för vi köpte LJUS brun färg och hon blev nån sorts mörk brun färg :O Fattar verkligen inte! Men nu ska vi låta hennes hår va ett tag, både mitt och Hannas hår är helt förstört, fast tror dock att mitt är värre än hennes!

Men nu ska jag nog snart ut och springa sen duscha! Bloggar nog en gång till ikväll iaf, ska försöka :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0