Lite kort om min dag :)

Ska berätta lite kort om min dag. Skolan idag, vi har börjat med cabbarén, först hade jag och Hanna tänkt hjälpa till att bygga scen och sånt, men nu har vi istället bestämt oss för att vi ska vara med lite på scen, säger bara herregud, jah blir spyfärdig bara av atanken. Men jag ska utmana mig själv att göra mitt bästa och skita i alla andra. Bra va? haha :D

Efter skolan, hem till mig, Hanna följde med. Vi provade kläder man har när man jobbar inom vården, vi har spex imorgon, för er som inte vet vad det är så ska hela klassen klä ut sig och så ska vi fotas, jag ahr valt att vara i gruppen som har temat yrken. Så jag och Hanna ska se ut som sköterskor :)

Efter det, hämtade Jennie och josse upp mig, följde med dom in till stan. Dom handlade lite och så :) Jag följde efter dom typ.. HAHA :D Josse och jag käka donken, borde inte göra det men ville ha glaset hahah:D Sen stanna vi och köpte glass på en annan donken när vi skulle hem. Usch, inte bra asså!

 Kom hem klippte gräsmattan i bara bikini. Blev fan inge brunare för det! :@ Life goes on.. Cyklar med ett usb minne till Selma som bor i fredhem, typ andra sidan hallsta för mig. Men det var jätte skönt att cykla så jag ska inte klaga :D Sen cykla jag hem igen. Moppade ur vattenpölar som var i poolen. Så nu var den ren och vi har börjat fylla på den ;)

Sen har jag bara suttit här vi datan. Nu ska jag ut och springa min lilla 3km vända, bättre än inget iaf :) Sen blire duschen och sen sängen :) Längtar till det sist nämnda, haha xD Men nu ska jag springa!
Bloggar inte mer idag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0