MONDAY :D

Hej, so sry för den jätte dåliga uppdateringen idag och dom senaste dagarna. Vet inte vad det är med mig just nu. Har inte tid att blogga helt enkelt! Men gör mitt bästa :) Skolan idag har vart en av dom värsta dagarna på länge fast nått som ni kommer bli chockade över att höra mig säga är detta, idrotten var roligast idag! HAHAH, Kan inte fatta att jag skriver det där!! Men typ alla i gruppen var nere i Gymmet men jag, Hanna, Selma, Sarah, Martina, Amanda & Kimberly stannade i gympasalen och körde basket, det var skit kul haah. Asså att bara kunna köra utan att höra att man är dålig eller är i vägen. Så himla skönt, vi hade iaf skit kul och jag gjorde förvånansvärt några mål :D

Efter det gick det segt. No labben(nationellt prov) gick ju åt helvete och det sa jag till Bengt också haha:D Jag fattade nada och det första jag gör är att börja göra fel :D SÅ duktig är jag! Men det löste sig och i slutet blev det helt okej. Dock så kan jag tänka mig att mina skriftliga förklaringar inte var dom bästa, hihi. Men helt ärligt, skit samma. Jag orkar inte mer nu. Vill bara ha sommarlov!

Har iaf vart i stan med jennie:) Vi skulle kolla efter smycke till mig. Hittade ett silvrigt armband som jag köpte ;) Ska nog ha det på supén. Men är inte helt säker:D Nu är jag iaf obeskrivligt godissugen så tänker åka iväg till affären och köpa nån liten godisbit för det här går inte:P Kommer dock skämmas ihjäl för jag orkar inte platta mitt hår, så här ser det ut nu.



Helt jävla vågigt! Usch men det regnade i stan så när jennie och jag skulle gå till tågstationen så blev vi dyngsyra :( Frös typ ihjäl, det gör jag iof fortfarande. Men ska duscha så jag blir varm när jag kommer hem ;D Men nu var det affären!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0