Monday (:

När jag kom hem från skolan ida så åkte jag och mamma raka vägen in till stan. Hon har ju fyllt år och har fått massa pengar och presentkort så hon var sugen på att shoppa lite. Jag älskar att vara smakråd så självklart följde jag med! Tanken var dock att jag skulle bara köpa ett par strumpbyxor, ABSOLUT INGET ANNAT! Jag kommer hem med strumpbyxor, morsdagspresent och ett par svarta shorts från Gina. hahah, visst är jag duktig?! Nej usch jag blir så su på mig själv ibland, hade ju bestämt att den där femhundringen skulle sparas och inte använda nu finns det kanske 250kr kvar av den? jaa, jag är fan hopplös!

Har iaf inte gjort svenska läxan än, så den ska jag börja med nu. Alla bilder jag tagit på sistone får komma lite då och då under veckan, har helt enkelt inte tid idag heller. Sen kan jag inte blogga från mobilen heller längre?! Fattar inte vad som är fel, blir så irriterad!

Skolan idag då, först gympa, vi körde olika sorts staffetter och jag tror mitt lag vann. Det var väl en okej gympa lektion.. Efter det spanska, satt typ bara där och snackade med Ella ;) Sen lunch och efter det hade vi No, vi gick ut och satte oss i solen :) Sen var det engelska, fick veta att allt som allt fic jag VG+ på alla nationella prov och inte nog med det! Mitt prov var ett av dom som skickas ner till Göteborg och allt?! Herregud så pinsamt säger jag bara!! Efter det hade vi franska, sista franska lektionen någonsin, UNDERBART SKÖNT!! Aldrig mer franska, jippie! :D Sen slutade jag iaf ;)

Men nu är det som sagt svenska skiten som måste göras!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ella

Gud vad skönt att du inte har någon franska längre, jag hatade verkligen franskan haha :D<3

2010-05-25 @ 18:02:04
Postat av: Nathalie

haha yes:D då var vi 2 om det! :P <3

2010-05-25 @ 22:47:50
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0